Historia miłosna Amalury



Historia miłosna Amalury. Rozwiązanie:




1. Idź na plażę. Na brzegu będzie leżał rozbitek. Porozmawiaj z nim! "Wielka Głowa Pandy... taka samotna... miłość...trzy Pandy... tęsknota ..Hmm Karmaria... I te wszystkie  gwiazdy..." Kiedy klikniemy na II dymek to Panda powie: "...Och, Moja Głowa...! Tornado...  Potrzebuję pomocy..."
2. Następnie udaj się do Karmarii, z która także porozmawiaj. "Witaj Arasik" "Znalazłam pewne zioło"które leczy udręczone dusze", "Ty też możesz je znaleźć, jeśli rozwiążesz moją zagadkę", "zielonej rośliny szukaj uważnie, co wysoko rośnie na kamieniu. Z oddali ją widać, i ty zobaczysz ją w mgnieniu oka!
3. Karmaria powie ci zagadkę. "Zielonej rośliny szukaj uważnie, co wysoko rośnie na kamieniu. Z oddali ją widać i ty ją zobaczysz w oka mgnieniu"
4. Idź do lasu i weź ZIELONĄ roślinkę ;)
5. Idź do rozbitka, który mówi "Ach... Czuję się już o niebo lepiej", "Jestem nadal bardzo zmęczony i muszę odpocząć. Na razie nic nie pamiętam", "Wróć tutaj jutro...Wtedy spokojnie porozmawiamy".
6. Idź na następny dzień do rozbitka który mówi "Witaj! Widzę ze wróciłeś Arasik” Czuję się już o wiele lepiej i nawet coś mi się przypomniało.", "...Odkryłem że na Panfu ciąży klątwa która może zniszczyć całą wyspę", "Podczas moich poszukiwań znalazłem się w ogromnej kamiennej głowie pandy. Nie pamiętam jednak gdzie się ona znajduje", "Pamiętam tylko że zacząłem swoje poszukiwania w bibliotece", "Udaj się do biblioteki, być może odnajdziesz jakąś wskazówkę.
7. Udajemy się do biblioteki gdzie znajdziecie Książkę! Pokaże Wam się mapa
8. Idź do portu, który został zaznaczony na mapie. Zastaniecie tam pirata, który powie: "Ależ jestem wykończony! Przynieś mi najpierw mocną kawę!"
9. Idź do kiosku na basenie i bierzecie kawę
10. Idź do Pirata, który mówi "Tego mi było trzeba. Zaszumiało mi w głowie od tego rumu z kawy", "Mam pewien problem. Zgubiłem swoją wędkę. Jeśli mi przyniesiesz wędkę to ja ci pomogę"
11. Idź do sklepu z pamiątkami, gdzie jest wędka.
12. Idź do Pirata, dajecie mu wędkę a on Wam mówi: "O bardzo Ci dziękuję! Ta wędka jest idealna!", "Pewnie chciałbyś się dowiedzieć co się stało temu biednemu rozbitkowi na plaży, prawda?", "Dobrze go znam. Należał do załogi mojego statku", "Jednak pewnego dnia zaczął mówić dziwne, niezrozumiałe rzeczy", "Majaczył coś o dwóch zakochanych pandach, które trzeba połączyć inaczej na Panfu spadnie jakaś klątwa " Chciał odnaleźć wielki kamień w kształcie Głowy Pandy", "Wtedy na morzu pojawił się straszny sztorm i bieda wypadł za burte" "Być moze ta histioria ma cos współnego z posagiem, który stoi w bilbiotece", "Idź się rozejrzec po bilbiotece"
13. Idź do biblioteki i kliknij na posąg. Wyskoczy komunikat że pod posągiem napisane jest "Mojej dobrej przyjaciółce Karmarii"
14. Leć do Karmari, która powie: "Witaj Arasik. Chciałbyś się dowiedzieć więcej o posągu z biblioteki?", "To historia o miłości i cierpieniu. O dwóch złamanych sercach i wyjątkowym uczuciu", "Posąg przedstawia pewną pandę która żyła bardzo dawno temu", "Nazywał się Joshua", poznałam go jako bardzo młoda dziewczyna", "Często przychodził odwiedzać moich rodziców", "Kiedyś ofiarował mi ten posąg, który postanowiłam oddać do biblioteki Panfu" "Joshua był bardzo zakochany w pewnej młodej Pandzie", "Na imię miała Amalura", "Tworzyli razem szczęśliwa parę aż do dnia, gdy Amalura zniknęła bez śladu", "Joshua szukał jej całymi dniami, miesiącami i latami, niestety nie odnalazł jej", "Przez resztę życia Joshua był zrozpaczony i samotny. wiele lat później zmarł z tęsknoty za swoją ukochaną, Nigdy nie zapomniał swej jedynej miłości!", "Do dziś nie wiadomo co się stało z biedną Amalurą ani gdzie zniknęła", "Tuż przed śmiercią Joshua rzucił klątwę na Panfu. Był wówczas zły na cały świat...", "Nigdy więcej żadna Panda miłości nie zazna!", "Każda łza smutku, którą wylewał spływała do oceanu. Joshua płakał tak czesto, ze Panfu zostało niemal zalane", "Już za kilka tygodni Panfu może zniknąć pod woda!", "Och zmęczyłam się. Wróć do mnie na drugi dzień. wtedy powiem Ci jak uratować wyspę".
15. (Na drugi dzień) Udaj się z powrotem do Karmarii. Odpowie ci następującymi słowami: "Witaj Arasik! Znów tu jesteś!", "Na czym stanęliśmy? Ach tak! Panfu grozi wielkie niebezpieczeństwo i musisz uratować wyspę!", "Nie wiem co dokładnie musisz zrobić aby Ci się udało, ale dam ci jedną małą wskazówkę.", "Legenda wspomina że Panfu będzie znowu ocalone jeśli Joshua i Amalura znów będą razem. Podobno na Panfu można zobaczyć ich duchy. ale nie wiem gdzie konkretnie", "Wróć do biblioteki i obejrzyj dokładnie posąg, być może znajdziesz jakąś wskazówkę".
16. Udaj się do Biblioteki i kliknij na posąg. wyskoczy komunikat.
17. Idź do Karmarii ona Ci podpowie "Witaj Arasik! (...) To już musi być tylko wodospad w Dżungli.
18. Idź  do Dżungli i klikacie na wodospad.
19. Znajdujesz się w nowym miejscu. Kliknij na światełko.
20. Udaj się do Karmarii po podpowiedź ;) "Witaj Arasik! Pewnie zastanawiasz się gdzie jest Krowa! Być może to skóra, która leży w zamku ma coś z tym wspólnego".
21. Udaj się do (ja to tak nazywam) Wieży Foyer (czyt. Fajer) i nacisnęłam na skórę i.. Pojawiła się krowa a raczej jej głowa :D  "Jak śmiesz chodzić po moim ciele, Ty śmiertelniku! Czy Ci nie wstyd?", "Nazywam się Panager i byłem niegdyś dumną pandą dopóki nie zamieniono mnie w krowę", "Pando. Czy nie wiesz że umarłym się nie przeszkadza?", "Daj mi odpocząć! Wróć na drugi dzień".
22. Idź do Kamarii, która odpowie następującymi słowami: "Brawo! Odnalazłeś Krowę i Amalurę. Uważaj jednak! Duch Krowy nawiedza zamek od wielu lat i jest przyczyną wielu nieszczęść.", "Udaj się do Ducha i porozmawiaj z Krową".
23. Idź do Krowy. "Znowu śmiesz mnie niepokoić? Szaleniec", "Chcesz żebym dał Ci 3 magiczne kamienie?", "Tak... wiem gdzie je znaleźć", "Pomogę ci tylko jeśli Ty pomożesz mi się wydostać z klątwy", "Mam już dosyć bycia duchem Krowy", "słyszałem o istnieniu pewnego eliksiru, który pomógłby mi.", "Potrzebuję najpierw 3 rzeczy", "Przynieś mi krem do opalania, śnieg z wulkanu i cukier!!".
24. Idź do kiosku na basenie i weź krem do opalania i cukier
25. Idź na wulkan po śnieg. Kliknij na niego. Pojawi się żółta obwódka. Dzisiaj jest już dostępny dla wszystkich!
26. Idź do krowy która powie: "Wow! Sam tego dokonałeś? Gratulacje! Spróbuje przyrządzić eliksir", "Wróć tutaj pojutrze".
27. Po 1 dniu idź do Krowy "... To straszne. Eliksir nie zadziałał. Nadal jestem krową. Jak mogłem uwierzyć że klątwa tak szybko zniknie?", "Jednak chciałbym ci podziękować za troskę. Pomogę ci i powiem gdzie jest Pierwszy kamień. Może wtedy klątwa przestanie działać", "Drugi kamień musisz odnaleźć sam! Rozwiąż zagadkę", "Siedzę w ciemnościach z moimi przyjaciółmi. Muzyka zawsze nam towarzyszy".
28. Idźcie do Laboratorium Profesora. Tam jest I kamień. "Otrzymałeś Kamień Zazdrości. Zanieś go Krowie".
29. Idź do Krowy i daj jej kamień. Wtedy otrzymasz podpowiedź "Drugi kamień jest na basenie".
30. Idź na basen po II kamień "Jeżeli tego nie zrobiłeś udaj się nad wodospad i ułóż tam 3 magiczne kamienie".
31. Idz nad wodospad i kliknij na żółte światełko. Pojawi się duch Amalury: "Nareszcie wolna po tylu latach", "Gdzie jest mój ukochany Joshua? Musisz mnie do niego zaprowadzić", "Muszę wszystko mu wytłumaczyć. nie chciałam go opuszczać", "Panager mnie porwał i zamknął tutaj", "ale gdzie jest Joshua?", "Niestety nie wiem gdzie on jest. Mam tylko wskazówkę", "Tam gdzie ciebie strach pożera, jego dom się mieści, Wejdź w jego paszczę i sprawdź jego wnętrze w sobie zmieści".
32. Idź do lasu i wejdź do drzewa z zębami.
33. Jesteś na Wzgórzu Czaszki. Musisz rozwiązać muzyczna zagadkę Podpowiedź: to 1 2 3 2 3 1 i.... Joshua i Amalura są już połączeni na zawsze! (Naciskasz pierwszy ząb, potem drugi i trzeci, następnie drugi, trzeci i pierwszy – zrób to dosyć szybko)
34. Wróc do Kamarii. Misja zakończona! Otrzymasz: Medal i Zielony płaszcz